l

ساخت ماکت کشتی

با پرینت سه بعدی

ساخت ماکت کشتی به سبب برخورداری از اجزا متعدد و پیچیدگی طرح نظر بسیاری از کلکسیونرها و دست اندر کاران صنعت دریانوردی را به خود معطوف می نماید ساخت ماکت کشتی نیز به مانند ساخت ماکت معماری از دیر باز با رو روشهای سنتی بصورت دست ساز با استفاده از موادی نظیر چوب و مصالح گوناگون انجام می پذیرفته است .

هرچند هنر دست جذابیتهای خاص خودش را دارد ولی ماکتسازی وسیله ای که بر پایه نظم اجزا تشکیل حاصل گردیده جلوه بصری مطلوب و ایده آلی نخواهد داشت .

به تازگی با ظهور تکنولوژی ساخت بوسیله پرینت سه بعدی این امکان فراهم گردیده که کلیه جزئیات طرح اصلی در یک مقیاس کوچک اجرا گردد . برای اینکار نیاز به تهیه یک فایل سه بعدی از کشتی است ، که جزئیات کار در مقیاس کوچک ماکت کشتی قابلیت ساخت توسط پرینت سه بعدی را داشته باشد .

تصویر بالا ماکت کشتی حمل بار فله (bulk carrier) می باشد که فایل سه بعدی آن جهت اجرا با پرینت سه بعدی توسط مجموعه پرینت سه بعدی ایده آل مناسب سازی سازی و بطول شصت سانتیمتر ساخته شده است .

 

پرینت سه بعدی ماکت کشتی

پرینت سه بعدی کشتی

تصویر پائین ماکت کشتی کانتینربر (container ship) می باشد که فایل سه بعدی آن جهت اجرا با پرینت سه بعدی توسط مجموعه پرینت سه بعدی ایده آل طراحی و بطول صد و ده سانتیمتر همراه با نور پردازی ساخته شده است .

ماکت کشتی کانتینربر

کشتی کانتینربر

پرینت 3 بعدی
پرینت 3 بعدی
ما ایده های شما را سریع تر از رسم روی کاغذ به واقعیتی ملموس مبدل می کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *